سرور بایننس VPS

سرور مجازی ترید

با رونق گرفتن بازار ارزهای مجازی یا همان کریپتو، بسیاری از کاربران ایرانی هم تصمیم به معامله در این بازار پرسود و البته پرخطر گرفته‌اند. پیشینه‌ی سایت‌های معامله ارزهای دیجیتال در بدحسابی با مشتریان ایرانی و همچنین تبعیت این سایت‌ها از تحریم‌های آمریکا، باعث شده تا حساب‌های کاربران ایرانی با ریسک بالاتری مواجه باشد.

جلوگیری از بلاک شدن حساب بایننس (Binance)

یکی از مهم‌ترین فاکتورها در داشتن یک حساب کریپتو مطمئن در بایننس، لاگین کردن به این سایت با آی‌پی ثابت است. آی‌پی ثابت باعث می‌شود تا سایت بایننس به عملکرد شما مشکوک نشده و تا حد زیادی از بلاک شدن حساب بایننس شما جلوگیری شود. برعکس، اگر شما از فیل*رشکن‌های عمومی یا وی‌ پی ‌ان ‌های اشتراکی استفاده کنید، احتمال بلاک شدن حساب شما بسیار بالا خواهد بود.

استفاده از آی پی ثابت بایننس

نحوه استفاده از آیپی ثابت برای لاگین کردن به بایننس از اهمیت زیادی برخوردار است. چنانچه شما آی پی ثابت خود را بصورت حساب کاربری وی پی ان (VPN) دریافت کرده باشید، حتما از اختصاصی بودن آی پی خود اطمینان حاصل کنید. چراکه بسیاری از تامین‌کنندگان از اطلاعات کم مشتریان سو استفاده کرده و برای مشتریان متفاوت از یک آی پی حساب‌های کاربری وی پی ان ایجاد می کنند. برای اطمینان از اختصاصی بودن آی پی بایننس خود، حتما از تامین کننده آی پی، اطلاعات سرور مجازی یا همان اکانت اتصال SSH را دریافت کنید.

سرور بایننس چیست؟

در هر صورت، استفاده از آی پی اختصاصی بصورت وی پی ان معایب خاص خود را دارد. اول اینکه اخیرا باگ WebRTC Leak باعث شده تا سایت گوگل به ایرانی بودن بعضی از آی پی های اختصاصی پی برده و آن ها را بلاک کند. همچنین مرورگرها این توان را دارند تا ساعت کامپیوتر شما را با سایت به اشتراک بگذارند. عدم همخوانی ساعت کامپیوتر شما با ساعت کشور آی پی ثابت، ممکن است موقعیت مکانی واقعی شما را لو دهند.

جلوگیری از لو رفتن آی پی وی پی ان

برای حل دو مشکل مذکور و جلوگیری از لو رفتن آی پی ثابت خود می توانید از افزونه‌های WebRTC Network Limiter و change time zone یا time shifter استفاده کنید. این افزونه‌ها در استور گوگل کروم در دسترس بوده و براحتی می توانید آن‌ها را نصب کنید. فقط بخاطر داشته باشید که بعد از نصب افزونه WebRTC حتما از قسمت تنظیمات گزینه سوم را انتخاب کنید. همچنین بعد از نصب Time Shifter ساعت کشور مورد نظر خود را در آن تنظیم کنید.

خرید سرور بایننس

یک راهکار ساده برای جلوگیری از مشکلات استفاده از وی پی ان ها بایننس،‌ استفاده از سرور مجازی بایننس است. در این سرورها (VPS) سیستم عامل ویندوز ۱۰ بصورت پیش فرض نصب بوده و شما براحتی با وصل شدن به آن بوسیله ریموت دسکتاپ ) نرم افزار مایکروسافتی معادل انی دسک Anydesk) می‌تونید با خیال راحت وارد حساب کاربری بایننس خود شوید. در صورت استفاده از سرور بایننس به صورت مذکور،‌ انگار پشت یک کامپیوتر واقعی در کشور مد نظر خود نشسته‌اید.

از دیگر مزایای این روش می‌توان به دسترسی بالای آن اشاره کرد. چراکه آی پی های ثابتی که بصورت وی پی ان ارائه می‌شوند ممکن است در آی اس پی های (شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت) مختلف اختلال داشته باشند. یا در زمان اختلال سراسری در اینترنت،‌ اتصال به آن‌ها مقدور نباشد. ولی این مشکل برای سرورهای بایننس ویندوزی بسیار کمتر اتفاق می‌افتد چراکه دسترسی ریموت دسکتاپ اکثرا با اختلال مواجه نمی‌شود.

سرورهای بایننس شرکت پیشگامان در دیتاسنترهای پرسرعت با اتصال گیگابیت به شاهراه‌های اینترنتی دنیا واقع شده‌اند. اکثر این دیتاسنترها در کشورهای فرانسه، کانادا و آلمان واقع شده‌اند. همچنین منابع سرورهای بایننس بصورت اختصاصی و حداقل ۲ کور ۳ گیگاهرتز و ۴ گیگ رم در اختیار شما قرار می‌گیرند تا در معاملات بایننس خود کمترین تاخیر را داشته باشید.

برای اطلاع از قیمت سرورهای بایننس و سفارش آن‌ها، با کارشناسان شرکت پیشگامان تماس بگیرید.