بلاک چین تلگرام پیشگامان

اگر اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کرده باشید، گزارش‌های انتشار ارز دیجیتال تلگرام را خوانده‌اید. حالا گزارش‌های جدید حاکی از آن است که بلاکچین تلگرام با بلاک چین اتریوم سازگار خواهد بود. به این معنی که برنامه‌های توزیعی که برای بلاک چین اتریوم نوشته شده‌اند، قابلیت اجرا روی بلاک‌چین تلگرام را نیز خواهند داشت.

طبق این گزارش، تلگرام کدهای مربوط به اجرای یک گره یا نود در شبکه باز تلگرام  – تون (Telegram Open Network – TON) یا همان بلاکچین تلگرام را به زودی منتشر خواهد کرد تا کاربران بتوانند قبل از عرضه اولیه ارز مجازی تلگرام، پروژه تون را آزمایش کنند. تلگرام در حال ساخت ابزارهای گوناگونی برای شبکه باز تلگرام است که به توسعه دهندگان کمک می‌کند برنامه‌های خود را روی این بلاک‌چین پیاده‌سازی کنند. یکی از این ابزارها، کامپایلر سالیدیتی (Solidity Compiler) است که به توسعه دهندگان بلاکچین اتریوم این قابلیت را می‌دهد که کدهای خود را روی بلاک چین تلگرام نیز اجرا کنند.

تلگرام تا ۳۱ اکتبر فرصت دارد تا توکن‌های پروژه بلاک چین خود (گرام)‌ را منتشر کند، در غیر این صورت باید سرمایه جذب شده برای این پروژه را بازگرداند.

2 پاسخ
    • پیشگامان
      پیشگامان گفته:

      هنوز گزارش موثقی از پراکسی تلگرام روی پروژه بلاک چین تلگرام منتشر نشده، باید تا زمان انتشار منتظر بود تا ببینیم این امکان فقط شامل پرداخت های گرام میشه، یا خود پیام رسان رو هم دربر میگیره.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *