Clubhouse interface

احتمالا اسم کلاب‌هاوس به گوش‌تان خورده است؛ اپلیکیشنی که چند وقتی است در دنیای رسانه های اجتماعی سر و صدای زیادی به راه انداخته و برای کاربران امکان گفتگو کردن در روم‌های مختلف را به همراه آورده است. تابستان گذشته کلاب‌هوس تنها ۱۵۰۰ کاربر داشت که عمدتا کارکنان سیلیکون‌ولی و صنایع مختلفی را شامل می‌شد که در طول پاندمی نیاز به تبادل نظر داشتند. ولی امروز چندین میلیون کاربر دارد و ارزشی نزدیک به ۱ بیلیون دلار را نیز کسب کرده است. مدیر تسلا ایلان ماسک و همین‌طور مارک زاکربرگ مدیرعامل فیسبوک نیز در رشد این ارقام تاثیر به سزایی گذاشته‌اند.

ساز و کار کلاب‌هاوس به این صورت است که کاربرها را در روم های مختلف گرد هم می‌آورد تا در مورد موضوعات مورد علاقه‌شان، بحث و تبادل نظر کنند. از ورزش و سلامت و هنر گرفته تا مباحث تخصصی تر مثل بلاکچین و بررسی قیمت بیتکوین و غیره. روم‌ها به طور کلی به دو قسمت تقسیم می‌شوند، افرادی که صحبت می‌کنند و افرادی که گوش می‌دهند؛ هر روم یک مدیر (moderator) هم دارد که به کاربران اجازه صحبت کردن داده و به طور کلی روم را مدیریت می‌کند.

چطور عضو کلاب هوس شویم؟

عضویت در کلاب‌هوس اما به همین سادگی نیست و نمی‌‌توان آن را از اپ استور دانلود کرد و به راحتی عضو شد. عضویت در کلاب هوس به این گونه است که بایستی از طرف یک کاربر که حساب کاربری در کلاب‌هاوس دارد، دعوت نامه بگیرید. الیت بودن در دنیای واقعی، اما به صورت مجازی!

وقتی بالاخره موفق به دریافت دعوت‌نامه و عضویت در کلاب‌هوس شوید،‌ موضوعات مورد علاقه خود را انتخاب کرده و هرچه بیشتر این موضوعات را دنبال کنید، تعداد روم‌های بیشتری برای بحث و تبادل نظر، برای شما نمایش داده خواهد شد. به گزارش رویترز، تقاضا برای عضویت در کلاب هاوس تا جایی پیش رفته است که در پلتفرم‌هایی مثل reddit، eBay و Craigslist، دعوت نامه‌ها به فروش می‌رسند. مبالغی از ۳۰ دلار تا ۲۰ هزار دلار! در چین نیز بازار داغ است و دعوت نامه‌ها از طریق علی‌بابا به فروش می‌رسند.

دانلود کلاب هاوس برای اندروید

اما همان‌طور که می‌دانید، عضویت در کلاب هاوس هنوز برای کاربران اندروید فراهم نیست و فقط کاربران iOS می‌توانند از آن استفاده کنند. برای نصب کلاب هوس روی اندروید اما نسخه‌های غیر رسمی در اینترنت یافت می‌شوند که ممکن است حاوی بدافزار باشند، به همین دلیل ما در شرکت پیشگامان گسترش متن‌باز، اقدام به بررسی تمامی نسخه های موجود کردیم و در نهایت نسخه Grishka به عنوان نسخه مرجع انتخاب شد و پس از بررسی‌های امنیتی، بازخوانی کد و تغییرات لازم، این نسخه در اختیار کاربران اندروید قرار گرفت.

بدیهی است که ممکن است این نسخه حاوی مشکلاتی در عملکرد باشد و ما تلاش می‌کنیم تا مشکلات گزارش شده از طرف شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف کرده و برنامه به روزرسانی شده را به شکل رایگان در اختیار عموم قرار دهیم.

نصب کلاب هاوس برای اندروید

 

18 پاسخ
  1. م
    م گفته:

    این نسخه نمی‌ذاره اکانت اینستا ادد کنیم یا از ظرفیت لینک دعوت‌هامون استفاده کنیم یا اتاق بسازیم. می‌شه لطفا درستش کنید؟

    پاسخ
  2. بارانا
    بارانا گفته:

    وقتی وارد میشم میرم توی لیست انتظار برای دعوت نامه ولی کسی نمیتونه منو دعوت کنه میشه راهنماییم کنید مشکل از کجاست؟

    پاسخ

تعقیب

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *