bitcoin-price

سقوط ارزش بیت‌کوین در هفته‌های اخیر باعث شد تا پایین‌ترین قیمت در ماه گذشته برای این ارز مجازی رقم بخورد. این در حالی است که افزایش قیمت بیت‌کوین در ۳ ماه گذشته، رکورد جدیدی برای بیت کوین در سال جاری ثبت کرده بود. حالا پس از افزایش قیمت بیت کوین به نزدیک ۱۴۰۰۰ دلار در ماه گذشته، قیمت این ارز دیجیتال در شب گذشته به حدود ۹۰۰۰ دلار سقوط کرد. ساعاتی بعد قیمت بیت کویین به ۹۶۰۰ دلار افزایش پیدا کرد و به نظر می‌رسد در همین قیمت ثابت شده باشد.

این در حالی است که با معرفی ارز دیجیتال لیبرا توسط فیسبوک، بازار ارزهای مجازی بیش از پیش داغ شده است. مدیر عامل هواوی هم اخیرا در مصاحبه‌ای اعلام کرد که دولت چین قدرت به مراتب بالاتری از کمپانی فیسبوک داشته و به راحتی می‌تواند با انتشار ارز مجازی خود، با لیبرا رقابت کند. گرچه هواوی با عضویت در اتحادیه هایپرلجر و ارائه خدمات ابری مبتی بر بلاک‌چین، قدم بزرگی به سمت فناوری بلاک چین برداشته است، به نظر نمی‌رسد خودش تمایلی برای انتشار ارز دیجیتال و رقابت با فیسبوک داشته باشد.

1 پاسخ

تعقیب

  1. […] کوین در ابتدای شش ماهه دوم سال ۲۰۱۹ و کاهش مجدد آن به ۱۰ هزار دلار، قیمت این ارز مجازی در ماه گذشته یک ثبات نسبی را تجربه […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *