اپل در همایش شوتایم که روز گذشته برگزار شد، از کارت اعتباری اپل رونمایی کرد. خرید با این کارت اعتباری تعرفه‌ای نخواهد داشت، همچنین نرخ بهره پایین‌تری به این کارت‌ها تعلق گرفته و پاداش‌های بهتری هم خواهد داشت.

برای گرفتن کارت اپل، کاربران کافی است در برنامه کیف پول اپل ثبت نام کرده و یک کارت دیجیتالی دریافت کنند که تنها بعد از چند دقیقه در مراکزی که اپل پی (Apple Pay) را می‌پذیرند، قابل استفاده خواهد بود. در نهایت یک کارت فیزیکی تیتانیومی هم وجود خواهد داشت، اما بدون شماره، رمز CVV، تاریخ انقضا یا امضا. همه‌ی این اطلاعات داخل برنامه اپل پی نگهداری می‌شوند.

به جای سیستم پاداش امتیازی، کارت اپل پاداش نقدی خواهد داشت که به صورت روزانه به اعتبار کارت اضافه می‌شوند تا در خریدهای بعدی استفاده شود. کلیه خریدهایی که با کارت اپل و نرم‌افزار اپل پی انجام شود، ۲ درصد پاداش نقدی خواهند داشت. این پاداش برای خرید کالا و سرویس‌های اپل ۳ درصد و برای خرید با کارت فیزیکی ۱ درصد است.

همانطور که انتظار می‌رفت، کارت اعتباری اپل با همکاری گلدمن ساکس ایجاد شده و از مسترکارت برای پردازش پرداخت‌های آن استفاده می‌شود. مانند دیگر محصولات اپل، حفظ حریم خصوصی از ویژگی‌های اصلی کارت اعتباری اپل است. طبق گفته اپل، همه اطلاعات روی گوشی افراد ذخیره شده و اپل هیچ اطلاعی از کالای خریداری شده، محل خرید و مقداری که برای آن پرداخت کردید نخواهد داشت. همچنین اپل قول داده که گولدمن ساکس نیز این اطلاعات را برای مارکتینگ و تبلیغات به شرکت‌های ثالث نمی‌فروشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *